ההשפעה של פדגוגיה מתבוננת (קונטמפלטיבית) על לימודים אקדמיים
האם פדגוגיות מתבוננות כמו מיינדפולנס, קונטמפלציה וחקירה עצמית קשובה יכולות לתמוך בלמידה חוויתית, רווחה נפשית ותחושת משמעות בקרב סטודנטים וסטודנטיות באקדמיה? אנו מיישמים וחוקרים את
האם פדגוגיות מתבוננות כמו מיינדפולנס, קונטמפלציה וחקירה עצמית קשובה יכולות לתמוך בלמידה חוויתית, רווחה נפשית ותחושת משמעות בקרב סטודנטים וסטודנטיות באקדמיה? אנו מיישמים וחוקרים את
אנו חוקרים את ההשפעות של התכנית החינוכית שלנו – תכנית בית ספר סגול לטיפוח חברתי-רגשי מבוסס מיינדפולנס – על צוותים חינוכיים ותלמידים ותלמידות. אנו מתעניינים
בשנים האחרונות, הולכת ומתבססת ההבנה לגבי תפקידה של פגיעה מוסרית בהפרעות טראומה בקרב אוכלוסיות כמו חיילים וחיילות שנשלחו למשימות בהן היה מעורב קונפליקט מוסרי. החומר
שיח חברתי אפקטיבי הוא חיוני לטובת התהליך הדמוקרטי וטיפוח של רווחה חברתית. ואולם, השיח הפוליטי והחברתי העולמי מאופיין בפילוג משמעותי וסכסוכים בעלי מטען רגשי עמוק
תכניות מיינדפולנס כמו MBSR ו-MBCT פותחו בהקשרים מסוימים ורוב המחקרים בחנו את ההשפעות שלהן על משתתפים ומשתתפות מאוכלוסיות ותרבויות פריווילגיות. אנו חוקרים האם ואיך להתאים את
חמלה ואמפתיה הן שתי איכויות חיוניות לרווחה נפשית אישית וחברתית. בסדרת מחקרים, פיתחנו אמצעים לבחון סינכרון בין-אישי פיזיולוגי ורגשי ואנו משתמשים בהם על מנת להבין
כיצד תרגולי מיינדפולנס תומכים ברווחה נפשית ובריאות מנטלית? אנו מתמקדים בהבנת המנגנונים הספציפיים שאנו משערים שמובילים לגמישות גדולה יותר של היכולת לווסת רגשות. כלומר, היכולת